2 februari 2011

onsdag

Lillebror Martin är på besök här i Öret. Han gör sin praktik på Jam i en vecka och sover på mitt golv. Det är väldigt mysigt. I kväll ska han hänga med på pubrundan med nollningen. Spännande! Jag är galet taggad för ikväll! Dock kommer den här pubrundan att bli lugnare för min del än den förra. Då fyllde jag ju år så det blev ett ganska rejält firande. Pubrundan i kväll är den näst sista nollningsaktiviteten för i vår och konstigt nog så känns det ganska bra. Jag har haft grymt kul under nollningen med nu börjar min kropp få nog. Det har nog blivit lite för mycket av det goda på sistone.
På lördag åker vi hem, jag och brorsan. Där hemma finns förutom familjen och vänner som jag saknar något alldeles otroligt också en bästa vän med son på besök i stan och en ny liten kusin som jag ännu inte träffat. Jag kommer nog att stanna några dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar