24 februari 2011

i måndags

Jag insåg just att jag helt glömt bort att berätta om i måndags. Det var nämligen en väldigt fin dag på alla sätt. Jag och Serafina åkte ner på stan och åt lunch och sedan visste vi inte vad vi skulle hitta på. Det var en sådan där tråkig måndag som man bara vill snabbspola förbi, förstår ni. Så vi åkte på en roadtripp till Karlstad. Det kändes faktiskt lite som att komma hem, även om jag bara var lite mer än halvvägs. Vi träffade en kompis till Serafina som är frisör som klippte henne väldigt fint och ganska kort. Sedan åt vi på Vedugnen och efter det åkte vi hem igen. Impulsivitet är väldigt bra tycker jag. Det är roadtrips också.


1 kommentar:

  1. Och jag var hemma hos din familj i Mangskog och hade också den finaste måndagen på väldigt, väldigt länge! :) Bra måndag, med andra ord! Hoppas allt är bra, kram på dig!

    SvaraRadera