10 juni 2010

sweeeeet memories!

Idag tog en massa folk studenten. Jag är avundsjuk. Studenten var något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv och så kommer jag aldrig någonsin att få göra det igen...

Jag vill också hänga med klassen i strandparken och spela boule och kubb. Jag vill också äta champagnefrukost i stadsparken på en rutig filt. Jag vill också smygdricka (ännu mer) champagne i klassrummet. Jag vill också sitta i ett fönster och skriksjunga mig hes. Jag vill också sjunga studentsången på Solbergas trapp. Jag vill också få mängder av blommor runt halsen av släkt och vänner. Jag vill också stå på ett flak och skrika högst i hela Arvika. Jag vill också ha studentkalas och få presenter och äta massa mat tillsammans med de människor som jag tycker allra bäst om. Jag vill också dansa loss på Bryggan med studentmössan på sned. Jag vill också göra mig fin hos frisören. Jag vill också gå parad genom stan i fin klänning. Jag vill också gå på bal. Jag vill också ha the time of my life med världens bästa klass genom tiderna, Ku3!!

Jag vill också ta studenten, igen!






Jag tog mig den stora friheten att sno bilderna från Susannas Facebook eftersom externa hårddiskar tydligen också kan krascha...

1 kommentar:

  1. Låna hur många bilder du vill Lousie! :)
    Hoppas allt är bra med dig! Puss&kram Susanna

    SvaraRadera