4 juni 2010

fyran en gång till!

Vet ni vad jag kan? Jag kan "vränga katt"! Både framlänges och baklänges! Det upptäckte jag när jag var med min lillebror till skolan onsdag och torsdag den här veckan. Efter åtta år finns kunskapen fortfarande kvar. Det hade jag ingen aning om. Min gamla favoritgunga har jag däremot växt ur och det är två snygga blåmärken på vardera höft beviset för.
Anledningen till att jag följde med till skolan var en show som årskurs 3-6 ska ha. Samuel ska vara ljudtekniker så jag följde med för att hjälpa till med det. Tänk er: Louise Andersson som ljudtekniker! I och för sig innebar det mest att sätta på och stänga av mikrofoner vid rätt tillfälle, men ändå! Samuel och hans kompis klarar sig i vilket fall galant själva nu, så jag kommer inte behövas på själva showen på måndag! Duktiga killar!
En nostalgitripp var det i alla fall! Jag skulle vilja gå mellanstadiet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar