24 juni 2010

torsdag

Idag var jag och Stefanie på stan. Sist var det hon som stod för shoppandet och jag som hjälpte till att bära kassar, idag var rollerna ombytta! Jag kom hem med b la fyra stycken möjliga midsommaroutfits. Ironiskt nog ska jag dock jobba delad tur imorgon, så jag kommer antagligen gå runt i foppatofflor större delen av dagen. Något traditionellt midsommarfirande på hembygdsgården hinns inte med alls. Mitt på dagen är jag ledig en sväng och då ska jag äta så mycket sill jag orkar hemma hos mormor!
Men jag ska inte klaga, det finns mycket värre sätt att spendera midsommar på än med en massa trevliga människor som skiner upp när man kliver in genom deras dörr!



Förresten så är jag medveten om att uppdateringen inte är vad den borde... Jag skyller på solen och lovar att bättra mig när det blir svensk sommar på riktigt!

2 kommentarer:

  1. Undebr dag tycker jag :) Tack för det!

    Love you babe! Ha en bra midsommar <3

    SvaraRadera
  2. Snygga klänningar! Gillade den blommiga jättemycket :)

    SvaraRadera