4 oktober 2011

tisdag

Vi köpte alldeles nybakade bullar på Pressbyrån när jag var där ikväll och postade ett paket. Det är ju trots allt Kanelbullens dag. Sedan åt vi upp dem ute i höststormen medan de fortfarande var så varma att de smälte i munnen. Vi går ofta på kvällspromenader, jag och Monika. Sedan går vi nästan alltid hem till mig och dricker te ur mina jättestora randiga temuggar. Ingrid Bergman hette teet vi drack idag. Jag köpte det tidigare idag, mest för att namnet var så fint, men det var gott också!


Dagen har också bjudit på sushi med finaste Natalie så den här dagen har jag faktiskt bara ätit fantastiskt god mat (för kanelbullar är faktiskt mat, kanske min favoriträtt). Vi köpte lite presenter också, för folk tenderar att fylla år i oktober. Det är kallt i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar