30 oktober 2011

halloweeeen

Lite bilder från förfesten hon Monika igår. Enjoy!
Värdinnan herself som "V" från V for Vendetta och Tanzila som Darth Vader såklart!
Jäder var häst. En snel sådan.

RockPoffer

Jakob och Bjoern var tjejer. Bjoern lånade en blommig klänning av mig. Han hade senapsgula strumpbyxor också. Mycket fint.


Så här såg jag ut, 1700-tals vampyr var tanken. Vampyrtänderna hade jag på mig i exakt två minuter innan jag konstaterade att de gjorde det alldeles omöjligt att prata och jag gillar ju att prata mer än spetsiga kindtänder. Snygg-Carro var vampyr med Amy Winehouse-inspirerat smink!

Jessica och Vicki var snygga som nunnor

Oskars tjusiga tigerdräkt från vårnollingen var nog min absoluta favoritutklädnad på hela festen.

 Faye och Vicki

 Faye och jag

Oskar och jag

 Dans

Häng i soffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar