26 juli 2010

helgen

Nu har jag äntligen fått tummen ur och tänker ladda upp lite bilder från Strömstad! Som ni har längtat!
En helt fantastiskt kul helg hade vi, med sol, fest och världens godaste hotellfrukost. Dessutom visade det sig att vi hade hamnat på ett spahotell. Jacuzzi med utsikt över båthamnen-inte fel alls...

Elin "den första" gör sig fin inför fredagskvällen. Man bara måste älska hennes spegelmin!

Partyparty!

Jag chillar på vår balkong! Japp, en sån hade vi! En annan sak man bara måste älska är vårt hotellrum...

...som för övrigt hade en helt okej utsikt.

Så bar det iväg till "stan" och the Cod

Den snygga men ack så dumma bartendern gav mig och Elin "den andra" fel drink. Det ska var mjölk i en Orgasm (drinken alltså). Det hade han missat. Vi blev så här ledsna.

På den här bilden ser jag inte ut som Peter Siepen.
För det är det han som gör. Som tur är.
Han DJ:ade på the Cod. Vi tog oss en sväng om på dansgolvet han och jag.


Jag försökte ta kort på mina såpbubblor. Det gick inte så bra. Men Andrea kommer förstå vad jag menar. Hoppas att hon läser det här. Såpbubblor är lite magiska. Men det är det kanske bara hon och jag som förstår. Iallafall bland de som är över 12.

På väg ut, igen. Lördagskväll och vi var minst lika taggade som på fredagen.


Snodde den här bilden från Elin. En fin bild på tre mycket fina tjejer!
(Och mina händer...)

2 kommentarer:

  1. Fan vad jag älskar hur du beskriver dina bilder. Haha!! Att du inte blir författare istället!!
    Love to you from me ;) <3

    SvaraRadera
  2. jag förstår exakt vad du menar! jag älskar såpbubblor.. och dig också!

    SvaraRadera