22 februari 2010

workshop minus work...

Idag blev jag, liksom större delen(?) av Sveriges befolkning, påverkad av SJs förseningar och inställda tåg. Det blev varken workshop eller föreläsning idag, vår föreläsare hade fastnat i Uppsala och jag fick vända i dörren på universitet.
Jag, Sara och Viktor åkte in till stan istället. Eller... Viktor och jag åkte moderatminibuss (Det var gratis, gick fort och man fick godis. Valfläsk tror jag man brukar kalla det) och Sara cyklade i kylan och snöovädret, som den frisksportiga tokstolle hon är! Väl framme i stan prövade jag ungefär 650 skidjackor på rea, men köpte ingen, utan knallade hem med en t-shirt från hm som dagens enda inköp!
Eftermiddagen spenderades i mitt för ovanlighetens skull ostädade rum (<--dagens sanning) med Sara och Arvika-Te! Nu ska jag plugga piss-grammatik!
På återseende!

1 kommentar:

  1. Grattis till tentaresultatet!
    Jag har aldrig tvekat en millimeter på att du fixar tentor.

    SvaraRadera